Bartlesville

• Skrevet 04.07.2015
  • Klokken 06:02

Hei dere! Nå sitter jeg her i sengen på hotell og slapper av etter en lang reise og noen aktive timer. Mens resten av familien styrer på, noen sover og noen sitter våken og snakker. Jeg valgte å bruke denne timen på å skrive litt til dere. Var på matbutikken iste og såg sånne kort mann sender til venner og familie, når mann er i utlandet. Da jeg kom på at jeg kanskje burde blogge om dagen, min så jeg slapp å sende kort ut til alle leserene mine. He-he!!

Igår ettermiddag landet vi Tulsa etter mange timer med fly. Da vi kom for å hente bagasjen, fant vi ut at den ikke var kommet til USA, og vi måtte gå en dag uten kofferter (Vi fikk de idag på ettermiddagen). Etter vi hadde vært på hotellet å skjekket inn, gikk vi ut for å spise en sen middag og så la vi oss.

Idag tidlig, (veldig tidlig faktisk, våknet 06:15) Gikk vi på en kjøretur etter frokost, og så litt shopping siden ingen av oss hadde koffertene vår. Jeg kjøpte noen realTechniques sminke børster, neglelakk, Venus barber høvell med blader til, og et par solbriller. Etter den lille shoppings turen, tok jeg meg litt fri for å skype med Ruben og fortalte han om planene fremover. Men jeg gjorde dette, hadde de andre kjørt seg en tur på en Go Cart bane.

Innkjøpet for idag

Tante og Onkel

Iben og Simen

Husene her i Okhlahoma er så utrolig store og fine. Men også mange av de er veldig gamle og falleferdig.
Syntes denne byen er den fineste byen jeg noen gang har sett så langt i livet mitt hvertfall. Når jeg tenker meg om syntes jeg det egentlig er litt rart. For jeg bor jo langt ute på landet. Og det tar lang tid å kjøre til en Bergen fra meg. Hjemme i Norge skulle jeg ønske jeg bodde nærmere byen, mens her i USA ville jeg heller bodd på et land sted, som det jeg gjør nå.
Dette bildet er av et helt tilfeldig hus i et nabolag, men syntes det var så mange fine at jeg tok et par bilder.

Her er Go Cart banen som de andre skulle kjøre på mens jeg slappet av her hjemme

Hva er din drømme ferie ?
Del gjenre i kommentarfeltet.
Håper dere alle har hatt en fin dag så blogges vi snart igjen